Nápověda k administraci webových stránek.
Dotazy z webu a Kontaktní formulář spolu úzce souvisí. Zákazník vám může poslat dotaz (e-mail) vyplněním kontaktního formuláře na webu. Seznam dotazů se Vám zobrazí v administraci. Zároveň se každý dotaz automaticky odešle na hlavní e-mail e-shopu. Níže si popíšeme, jak vše správně nastavit.
V "Dotazy z webu" vidíte seznam všech dotazů, které vám zákazníci poslali. Dotazy můžete třídit pomocí příznaku "Nový / nezodpovězený".
Kontaktní formulář je vždy vložen do stránky, ty můžete spravovat v "Obsah -> Stránky". Kontaktní formulář může být pouze jeden (Nemůžete mít vložen kontaktní formulář do více různých stránek).
Máte dvě možnosti, jak stránku s formulářem zobrazit:
A. Chcete pouze kontaktní formulář.
B. Chcete stránku s obsahem (textem, obrázky), kde bude na konci stránky kontaktní formulář.
V obou případech založte novou stránku pomocí nebo dejte upravit již existující stránku (kliknutím na řádek nebo ).
Zvolte "Tato stránka: je odkazem na pevně definovanou stránku".
U "Odkaz na stránku" vyberte "Kontaktní formulář".
Vyplňte položky "Zobrazit v Hlavním menu", "Nadpis", "Název v menu", případně další ze záložky Ostatní.
Zvolte "Tato stránka: má textový obsah".
Vyplňte "Obsah stránky" pomocí editoru. => Editor TinyMCE =>
Vyplňte položky "Zobrazit v Hlavním menu", "Nadpis", "Název v menu", případně další ze záložky Ostatní.
Přesuňte se do záložky "Ostatní". U položky "Zobrazovat na stránce / kód:" vyberte z nabídky možnost "Kontaktní formulář".
© 2024 NetSystems [www.netsystems.cz]